P A U Z E - Reisverslag uit Phnom-Penh, Cambodja van Sabine Bois - WaarBenJij.nu P A U Z E - Reisverslag uit Phnom-Penh, Cambodja van Sabine Bois - WaarBenJij.nu

P A U Z E

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Sabine

16 Oktober 2008 | Cambodja, Phnom-Penh

Prachtige stranden, een heerlijke bries, watervallen, olifanten, jungle, hotel met groot zwembad, restaurant met uitzicht over zee… en dat allemaal net over de grens in Thailand! Het lange P’chum Ben vakantieweekend op Koh Chang smaakt naar meer!
En meer gaat er komen: volgende week begint mijn “annual leave” ,
even een maand toerist spelen en de zorgen en frustraties van alledag opzij zetten!

De reis begint met “vakantie in eigen land”.
De toeristische trekpleister, tempels van Angkor Watt, is een plek waar iedereen geweest moet zijn, dus ik ook… Van daaruit volgt een vlucht wederom naar Hanoi (Vietnam), om dit keer het Noordoosten aan te doen (in mei was het Noordwesten aan de beurt).
Natuurlijk een minicruise op het bekende “Halong Bay”, gevolgd met een bezoek aan
de grootste watervallen bij de grens met China en de meren van Babe National Park.

Om al dit moois te laten bezinken, vervolgt de reis weer terug naar de prachtigste provincie in Cambodja; Kampot (hoe kan het ook anders… :)). Relaxen in het zwembad met uitzicht over de Thaise Zee, of in een hangmat op het strand van een eilandje met hagelwit strand….
Dé manier om mij op te laden voor de resterende tijd hier!

Tot over 6 weken!

Lear hai,

Sabine

• 16 Oktober 2008 - 12:26

Kim:

Hoi, Hoi,
    Helemaal niet jaloers zit ik nu dit berichtje te lezen. Komt net uit een enorme onweers en hagelbui (op mijn fietsje)gggrrr.... Heerlijk dat je zo aan het genieten gaat van alles het moois wat daar te zien is!! doe maar lekker veel zien en veel foto's maken, kan ik straks ook weer een beetje meegenieten!! dikke kus, Kim

• 19 Oktober 2008 - 09:59

Marianne:

Dat wordt dus zes weken zonder!

Heel veel plezier en de groeten aan de olifanten als je die weer tegenkomt.

Eh,'frustraties'?

Groeten,
    mmm

• 22 Oktober 2008 - 21:46

Jan-Piet:

Ha Sabine!!!

Hoe gaat het met je, hè hè, eindelijk lekker vakantie, tof voor je! Heb je inmiddels die digitale spiegelreflex van Bas, kun je mooi nog meer geweldige foto's maken :). Wens je voor de komende paar weken een relaxte tijd toe, geniet er van!!!